آرامش یا آسایش؟

خرید بک لینک

کمال انسان ها در آمال آنها قرار گرفته است

و

آسایش آنها در بی آمالی

چه زیباست، این تضاد و این به هم رسیدن

که برخوردش، آرامش است

آری

آرامش، اولین ترانه هستی است

اما

آسایش، تنها یک خطای بصری است. چه بسا کارهایی که موجب مسرت هستند و برای عده ای کسالت

آفرین به انسانی که میبیند اما نمیبیند

میشنود اما نمیشنود

میخواهد و نمیخواهد

میداند و نمیداند

و این یعنی کمال

ستایش، یعنی طلب آرامش، از شاهراه کمال و آرامش

جا مانده...

ما را در سایت جا مانده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 16:16

صفحه بندی